niedziela, 1 lipca 2012

Mery przystępuje do wyzwania

źródło
Postanowiłam i ja się sprawdzić, i ja wszystko poukładać.

Książki pani Musierowicz towarzyszą mi od dziecka. Tomik opowiadań "Hihopter", potem "Ble-ble", "Kluczyk" aż wreszcie ukochana Jeżycjada. Osiemnaście tomów wspomnień, cudownego humoru, ciepła, literatury, cytatów łacińskich, PRLu, barwnych postaci, ognistych charakterów, zawodów miłosnych, problemów dorastających ludzi... Można by rzec: klasyka do której chce się wracać i wracać. Na okrągło. Jak do starych przyjaciół.

Oczywiście za mną są również wszystkie "Frywolitki", cały cykl "Gawęd kulinarnych". Prócz trudno dostępnego "Tym razem na serio" i kilku opowiadań dla najmłodszych czytałam wszystkie książki pani Musierowicz.

Więc dlaczego tu jestem? Bo uwielbiam do każdej z tych powieści wracać, bo chciałabym wreszcie przelać "na papier" choć część spostrzeżeń towarzyszących mi w trakcie lektury, chciałabym się podzielić nimi z Wami.

Główny cel:
-przypomnienie sobie "Bambolandii"
-złapanie "Tym razem na serio"

Cele drugoplanowe:
-odświeżenie (po raz kolejny w tym roku) niektórych części Jeżycjady
-powrót do "Frywolitek"

Teraz tylko pozostaje siadać i czytać!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Jeżycjadę :)
    Powodzenia w realizacji celów! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki. Musierowicz warto sobie odświeżać.

    OdpowiedzUsuń