poniedziałek, 21 czerwca 2010

Thilien przystępuje do wyzwania

Do tej pory przeczytałam wszystkie części Jeżycjady, łącznie z "Małomównym i rodziną", który czasem uznawany jest jako "zerowa" część serii. Po niektóre tomy sięgałam kilkakrotnie. Od dawna korzystam z kulinarnych książek Małgorzaty Musierowicz czyli z "Całusków pani Darling" i "Łasucha literackiego". Przeczytałam również wszystkie "Frywolitki" (choć nie jestem pewna czy całościowo, bo zawsze otwierałam na "chybił trafił").

Do tej pory nie miałam okazji sięgnąć po "Tym razem serio" choć zamierzam to zrobić od dawna. Jako że książka jest trudno dostępna, będzie to moje wyzwanie nr 1: znaleźć, przeczytać i zrecenzować "Tym razem serio".
Ponadto zamierzam odnowić moją znajomość Jeżycjady i również utrwalić tutaj moje przemyślenia na temat każdego przeczytanego tomu, a także każdej innej książki autorstwa MM.

2 komentarze:

  1. Thilien, mnie też wydawało się, że TRS jest trudno dostępne, ale je tylko trudno kupić. W bibliotekach nie jest tak źle. Gdyby u Ciebie było inaczej to daj znać, spróbuję Ci jakoś pomóc - mam pewien pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście - TRS czytałam w dzieciństwie - był to egzemplarz wypożyczony. Ale od czasów przeprowadzki do większego miasta już nie spotkałam tej książki, nawet w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń